середу, 22 серпня 2012 р.

Модуль 11. Рефлексія

З усього того, чому я навчилася на тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде максимальне використання новітніх технологій у навчальному процесі, участь у проектах.

Модуль 10. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені з'ясувати мою роль фасилітатора в навчанні учнів за методом проектів, а саме: вміння розумно поставити запитання - це основа якісного навчання.

Модуль 9. Рефлексія



Цей модуль допоміг мені зробити  висновки щодо того,  як учні самі можуть спрямувати себе у навчанні та про роль  імісце диференційованого навчання.

Модуль 8. Рефлексія


Цей блог допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання, зосереджене на потребах учнів, а саме: учням пропонується в процесі роботи над проектом періодично збиратися для того, щоб кожен звітував про виконану роботу. при цьому можливе застосування взаємооцінювання та самооцінювання. 

вівторок, 21 серпня 2012 р.

Модуль 7. Рефлексія

Виконуючи завдання 7 модуля ми створили учнівську презентацію.  Створення учнівської презентації допомогло мені відчути себе в ролі учня та побачити можливу реальну реалізацію проекту, яким може бути робота учня. Допомогла звернути увагу на ті методи дослідження та конкретні дії учня, які будуть йому під силу, сформувати більш конкретне уявлення щодо процесу реалізації проекту.

Модуль 6. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання сервісів Веб 2.0 щодо спілкування та співпраці у навчання моїх учнів, а саме: я сформувала для себе уявлення, як саме можна використовувати електронну пошту і блоги в навчанні за методом проектів.

Модуль 5. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме,що мережа Інтернет може бути інструментом у проведенні навчальних досліджень;  як вчитель я повинна навчити дітей безпечній поведінці в мережі Інтернет, критичному ставленню до інформації, веб-ресурсу, навчити оцінювати їх за певними критеріями.